• Usługi tel.: +48 22 569 59 30

ZARZĄD

ZARZĄD

Marta Bednarz – Prezes Zarządu

Posiada bogate doświadczenie przy tworzeniu i realizowaniu strategii rozwoju firmy. W styczniu 2011 roku zgodnie z Uchwałą Nadzwyczajnego Zgromadzenia Wspólników została powołana na stanowisko Prezesa Zarządu ze skutkiem od dnia 1 lutego 2011 roku. Absolwentka studiów doktoranckich na Akademii Leona Koźmińskiego oraz Telekomunikacji na Politechnice Warszawskiej. Posiada certyfikat Business English uzyskany na LSE (London School of Economics) oraz uprawnienia samodzielnej księgowej.

Eugeniusz Bednarz – Założyciel Spółki

Uznany ekspert w dziedzinie budowy i eksploatacji sieci kablowych w Polsce. Posiada bogate doświadczenie menedżerskie w zarządzaniu dużymi projektami wdrożeniowymi sieci, w tym również sieci bezprzewodowych. Zrealizował szereg projektów dla największych firm europejskich z sektora telekomunikacyjnego jaki i instytucji państwowych oraz wielu innych.  Nadzorował zarówno inwestycje wiodących operatorów na polskim rynku telekomunikacyjnym, jak również projekty finansowane przez UE. Członek Mazowieckiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiada uprawnienia projektowe i budowlane w zakresie telekomunikacji bez ograniczeń.

Maria Patynowska-Pielas - w Elpol Telekom Sp. z o.o. od marca 2018 roku - Kierownik Biura

Nadrzędnym celem firmy ELPOL TELEKOM jest ciągły rozwój, który sprosta rosnącym potrzebom naszych obecnych i przyszłych Klientów. Ze względu na wysokie wymagania  dotyczące jakości i terminowości realizacji projektów, firma ELPOL TELEKOM postanowiła w 2001 roku wdrożyć System Zarządzania Jakością oparty     o normy PN ISO 9001:1996 (Quality systems – Model for quality assurance in design, development, production, installation and servicing). Proces certyfikacji został przeprowadzony przez renomowaną jednostkę certyfikującą Polskie Centrum Badań i Certyfikacji (PCBC). Stan naszej sieci jest stale nadzorowana przez Network Operation Center. Dla Klientów oznacza to gwarancję stabilności otrzymanej usługi.

Zadowolenie i satysfakcja Klienta jest naszym największym priorytetem, dlatego też: 

PROFESJONALNA KADRA

Angażujemy profesjonalną oraz doświadczoną kadrę, zdolną do spełnienia najtrudniejszych oczekiwań i wymagań Klientów.

PODNOSZENIE KWALIFIKACJI

Systematycznie podnosimy kwalifikacje i dostosowujemy warsztat pracy całej załogi do aktualnych wymagań rynku.

DOSKONALENIE JAKOŚCI

Poprzez wymianę doświadczeń jak również okresowe spotkania z Klientami doskonalimy jakości oferowanych usług.
Dla skutecznej realizacji polityki firmy, Kierownictwo Spółki deklaruje zaangażowanie  w ciągłe doskonalenie systemu jakości oraz zapewnienie niezbędnych środków przy wdrożeniu nowych rozwiązań organizacyjnych. Wdrażamy innowacyjne technologie, jednocześnie dbając o efektywność kosztową dla naszych Klientów przy zachowaniu wysokiej jakości.

ELPOL TELEKOM Sp. z o.o

  • ul. Nocznickiego 25/235, 01-948 Warszawa
  • NIP: 113-18-39-318
  • REGON: 002024677
  • KRS: 0000112945

Usługi

  • tel.: +48 22 569 59 30
  • tel.: +48 22 569 59 39
  • e-mail: elpol@elpol.pl

Serwis 24H

  • tel: +48 22 398 56 00
  • e-mail: support@elpol.pl

ELPOL TELEKOM Sp. z o.o

  • ul. Nocznickiego 25/235, 01-948 Warszawa
  • NIP-113-18-39-318
  • REGON-002024677
  • KRS-0000112945

Usługi

  • e-mail: support@elpol.pl

Serwis 24H

  • e-mail: support@elpol.pl
English